Nuryldrm13 endişe etmene gerek yok enfeksiyon varsa ondan da kaynaklı olabilir bol su icmeni öneririm benim ilk iki gebeliğimde de vardı enfeksiyondan böbrek ,bel , kasik ağrılarım adet hissini veriyordu şimdi 3.gebeligim ikisini hatırlamıyorum haftaya kontrolüm var sorarım inşallah 💛