SweetBaby Kzılar perşembe doğuma girecegim 37+4 Olacagım 3100 falan kilosu yapan sıkıntıı gören falan var mı endişeliyim
Aytug SweetBaby canım bende ilk oğlumu 37h6 da doğurdum 3200 kg çok şükür kucağımdaydı sende alırsın kucağına korkma
Arasinannesi2 Bende 37+2 6yim 3301 kilo uşağım 1 cm açıklık var doğum olmadi nisanım geldi açılma bekliyoruz