Sdt3456 Kızlar eşim annesinin ismini bende öykü ismini çok istiyorum sizce uyum saglıyormu. ÖYKÜ FATMA~ Yoksa. FATMA ÖYKÜ MÜ?
eylulabla_oluyor Sdt3456 ilk isim çok kullanılır hangisini duymak istiyorsanız bence onu ilk yapın bizim eylül sare ve hep eylül diyorlar ya da eylül sare yani sare tek başına kullanılmıyor maalesef