İyi geceler kızlar. Size birşey danışmak istiyorum. Ben saçlarım uzunken çok kısa kestirdim. Öyle yapınca saç küsermiş diyorlar. O yüzden uçlarından kırıkları aldırın canlansın derlermiş normalde çok hızlı uzardı kısa kestirdiğimden beri uzaması durdu 😟. Sizlerin var mı şunu yaptım hızlı uzadı faydası oldu diyeceğiniz şeyler ?