ElanurMerayhan Arkadaşlar 22+3 hamileyim cumartesi ve pazar günü dışarıdayken biraz fenalaştım direncim düştü bayılma hissi gibi tuhaf bişey oldu sizce bu sıcaklar da normal midir başına gelen var mı
Babysharkdutdutdut ElanurMerayhan fazla yuruduyseniz, sıcakta kaldiysaniz, kan şekeriniz dustugse bunlar gayet normal.
Gulsurmeli ElanurMerayhan Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama sabah markete gittik kızımla 11 aylık eriyecektik resmen sıcaktan olmuş olabilir
tubasd ElanurMerayhan yani sürekli güneşin altında tam ogle saatinde sapkasiz yuruduyseniz ve az su içip uzun sure ac kaldıysanız normal 11 den once 4 ten sonra cikmaya özellikle yuruyecekseniz bol su tüketmeye uzun sure ac kalmamaya ozen gosterin agustosta dogum yapmış biri olarak tavsiyelerim bunlar🌸
Meerve19 ElanurMerayhan Tansiyonunuz düşüyor olabilir muhtemelen kontrol etmenizde fayda var bide boll bol su içmenizi öneririm dışardayken ihmal ediliyor 💕
ElanurMerayhan Babysharkdutdutdut başınıza geldi mi acaba hiç bu gibi durumda ne yapabilirim artık havalar gittikçe sıcak olacak elimden geldiğince çıkmamaya özen göstereceğim ama hazırlık alışveriş gibi şeyler için çıkmak durumunda kalıcam maalesef 🤷🏼♀️
ElanurMerayhan Gulsurmeli ahahahah hislerime tercüman oldunuz İnegöl Bursa da yaşıyorum bir kaç gün vitamin ilacımı da almayı unutmuşum sıcakla birleşince kötü etkiledi sanırım
Babysharkdutdutdut ElanurMerayhan benim hamile defilkende arada başıma geliyordu. Birden elim ayağım boşalıyor bayılacak gibi oluyordum. Hamileyken kendimi çok yorunca oluyor veya çok aç kalınca. Bir yere uzanmayinca ve biseyler atistirmayinca geçmiyor
tubasd ElanurMerayhan Allah korusun bayilmazsiniz biiznillah. bünyeyle mi alakali bilmiyorum ben cok rahat gecirdim fıtı fıtı heryere yürüdüm sorun yasamadim cok şükür. agir gidalar tuketmemek ve cok kilo almamayada çalışın rahat rahat geçer biiznillah hamileligi hastalik gibi gormemek lazim pskolojide cok onemli doganin kanunu bu butun memeliler bu sureci yaşıyor rahat ol 💕🌷
ElanurMerayhan tubasd Allah razı olsun 🌸 Normalinde de zayıf bi bünyem vardı muhakkak etkili böyle şeyler Allah’ın izni ile güzelce geçiririz bizde inşAllah🙏🏼
ElanurMerayhan Babysharkdutdutdut aynen benimde son bir kaç gündür yaşıyorum bende uzanınca biraz toparlıyorum
1234momsss ElanurMerayhan bende sürekli oluyor azcık ayakta kalayım veya az yiyin hemen bayılma hissi oluyor kan değerlerim normal
Haticekanik ElanurMerayhan Benim ara sıra oluyor kan değerlerim çok düşük o yüzden dedi doktor sizde bir baktırın isterseniz