R-sert3444 ilk doğumumda o hataya düştüm bende. Doğumumu orada yaptım neler yaşadığımı ben biliyorum. İçinizin ısınmadığı doktor ve hastaneden kesinlikle uzak durun. İkinci gebeliğim üç doktor gezdim en başından beri. Aklıma takılan her şeyi sordum. Tavırlarına baktım. Nasıl davranıyorlar nasıl yaklaşıyorlar gebeye çok çok önemli şeyler. Hastadan ziyade müşteriye dönmüş çoğu hastane ne yazık ki