PrensesAnnesi- ilk zamanlar kakası az olduğu için bez ıslaklığını çekebilir tabii bezin markasına göre de değişir bu durum. Yani ben yaptığını farkedince değiştiriyordum, bebeğim 2 aylık olacak şu an yapınca değiştirmek için uyanmasını bekliyorum, zaten kolik bir bebek uyumasını dört gözle bekliyorum 😂