5 gün önce suni sancı ile doğum yapmak için hastaneye yatışım yapıldı.1 cm açılmam vardı bebeğim 3450 gram 40+2 günlüktü.Doktor gelişimini tamamladığı için bende normal doğum istediğim için suni sancı ile doğum sürecini başlatmış oldu.3 kere vajinal ilaç verdiler rahim duvarını inceltmek için ama 10 saatin sonunda açıklığım sadece 2 cm oldu ve sancılarım artmaya başladı.Daha fazlasını göze alamadım ve 11.05.2022 tarihinde 23:42 de sezeryan ile doğumum gerçekleşti.Ve minik yavrumu kucağıma aldım.Son ana kadar hiç sezeryan düşünmezdim ama bazen şartlar farklı yönde şekillenebiliyor önemli olan anne ve bebeğin sağlıklı olması.Şuan emzirme çabaları içindeyiz .İnşallah onuda başaracağız.Allah bekleyen herkesin yavrusunu sağsalim kucağına almayı nasip eylesin inşallah.Bizde sağlıcakla büyütelim yavrumuzu.