fatma24--- Kızlar ikiz gebelikte nst ye kaçıncı haftada başladınız?benim bugün 31+0 olduk..fakat doktorum 33 den sonra başlarız dedi benimde böyle sanki arada kasılmaların oluyor ve bunu söylememe rağmen nst ye almadı
MerveEbru fatma24--- aslında ikiz bebekler daha erken geliyor almamasına şaşırdım ç. Normal gebeliklerde 34 35te alan da var 26da alanda var sancı durumunuza ve erken doğum riskinize bağlı birazda
GamzeDurmus fatma24--- beni 32de çağırdı ama 29da gitmiştim kontrole genelde 3 hafta sonra çağırdığı için 32 de çağırmış olabilir
fatma24--- MerveEbru yani hergittiıimde söylüyorum.hocam karnım taşğibi kasılmavar gibi diyorum..ultrasonla bakıyor zıkıntı yok diyor ve nst için erken..bebeklerin kalp atışını duyamayız dedi 🙄😲şaşırıyorum artık 31 deliz çünkü
GamzeDurmus fatma24--- yok 29da başlamadı 29da gittiğim zaman 32 için çağırdı nstye, ikiz değil bu arada tek
Rabiaugur fatma24--- ilk 34 haftalıkken girdim 10 gün arayla gidicem bundan sonra her gittiğimde nstye giricem
charlottececi fatma24--- 32. Hafta oncesi token a aliyorlar herhangi bi sancı olursa ya da kanama lekelenme. Onun dışında 31+3 te yani 32. Haftamda girdim ben de ilk nstye. Artık her hafta gircez. 🙄