Tüp bebek annesiyim. Bahçeci de yaptırmıştım geçen sene haziranda. İlki Şubat’ta oldu maalesef kürtajla sonuçlandı. Şimdi 3-4 seneye ikinci çocuğu düşünüyorum. Devlette yaptırma şansı var mı ? Norrmalde 3 yıl evlilik şartı aranıyordu bizim 2 seneye gelecekti başladığımız zaman o yüzden olmadı. Şuan 3 bitti 4.senemize.girdik. Bir kürtaj bir bebek olduğu için devlet direk yapar mı veya aşılama tedavisi mi uygular önce?
Birde sade ilaç raporu alsak alabiliyor muyuz? Yine bahçeci de devam etsem ama SGK’dan alsam ilaçları.