Kızlar bugün sağlık ocağında tahlil yaptırdım hem kanda hemde idrarda enfeksiyon çıktı. Suyu da bol tüketiyorum ama hamilelikte kaçınılmaz oluyor neredeyse bu enfeksiyon. Doktor urocare yazmış bir de piyeloseptyl diye bir antibiyotik ve bunu günde 3 defa kullanmam lazım. Antibiyotik olunca içime sinmiyor. Siz daha önce kullandınız mı bi yan etkisi oldu mu yada ilaç kullanmadan bi çözüm üretebildiniz mi bu duruma . Bu arada 25 haftalık hamileyim .