Bbcrrr Yerleşme sizce ne zaman oluyor tahminleriniz var mıdır? Bugün 1. Haftadayım bebek yapma aşaması yanı aşırı derece de adet oluyorum gibi ağrı var ve akıntı olmuş? 🙊
Deletedmom83940 Bbcrrr herkeste olmaz bende olmadı herkesin belirtisi farklıdır kendinizi şartlamayın yerleşme kanaması yaşicam diye regl günüm geçene kadar belirtim de yoktu regl olcam diyordum hep
Deletedmom_33 Bbcrrr Tüp bebek 5.gun embriyo transferinde 4.gun yerleşme kanamam olurdu. Normal kalsaydım olur muydu veya farkeder mıydım bilmem. Benim bulantım 9-10. Hafta başladığı için farketmem adet gecikmesi hariç