ozlemm58 İyi akşamlar arkadaşlar 37. Haftada bebeklerinizin kilosu ne kadardı. 36+4deyiz 23 gün önce gittiğimde 1927 gr demişti bugün gittim 3100 gr dedi baya kilo almış sevindim ama haftasıyla uyumlu mu acaba sizin bebeklerin kilosu bu haftalarda ne kadardı
Svlyk ozlemm58 Bugün kontrole gittim. 37+3 üm. 3400 gr şuan. Sizinki de gayet iyi maşallah. Sağlıkla kucağınıza alın insallah 💜
ozlemm58 PrensesAnnesi- Yaaa ne güzel bizimki de çok bekletmez inşallah kilosu da çok iyiymiş güzel bir ömrü olur inşallah
ozlemm58 Svlyk Amin inşallah sizinki de çok iyi sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️ Çok bekletmezler inşallah
ozlemm58 Naneliayran maşallah çok iyi bizimki de geriden gidiyordu ama açığı kapatmış sanırım bu sefer sormadım doktora herkes başka bir şey diyor
Busoo ozlemm58 bende 36+5 oldum şu an sabah gideceğim inşallah kaç kilo çok merak ediyorum 3 kg görmek istiyorum
PrensesAnnesi- prettywoman01 6 saat suni sancı aldım 6 cm açıklığım oldu ama dayanamadım hem kendi sancım hem suni ağır geldi bebeğimin başı aşağı basmıyordu sezaryana aldılar apar topar
Fatma0965 ozlemm58 34 haftalikti gittim 3 200 dedi benimde iki hafta onde dedi simdi 35 +2 yiz sancilarim cok doktor sirasindayiz dua edin 🤲🌸🥰