_merve_ky Merhabalar, sezeryen olmayı düşünüyorum. Vücudumun kendini hızlı toparlaması için tecrübeli olanlar tecrübelerini paylasabilir mı? Şuan 35 haftalık gebeyim. Şuan neler yapabilirim vücudumda sarkma ya da herhangi kalıcı hasar kalmaması için
mervehamiatalay _merve_ky şuan yapabilecegin birşey olduğunu sanmıyorum yani bebe yağı veya nemlendirici kullanabilirsin çatlak lar olmasın diye ama doğumdan sonra düzenli spor ve hemen korse takip uzun süre korseyi cikarmazsan sağlıklı beslenip bol su tuketirsen tez vakitte toparlarsin hiç merak etme ne göbek kalır ne sarkma tecrübeyle sabittir 🙂
Sehersudi _merve_ky şuanda beklemekten başka çare yok. Bol su iç son haftaların çatlama. Bol su ve krem yağ eline ne geçse sür. Benim cildim yağlı diye bide bol su içtim allahtan çatlamadım. İnsallah bundada çatlamam. İlk defa cildimin yağlı olması orda işe yaramıştı 🤡😃
Tupbebekile Allah askina normal dogumda korse tamamda sezeryanda nasil oneriyorsunuz ? Korse satanlar bile ilk 3 ay onermiyor ameliyat yerleri zarar gormesin diye . Korse falan kullanma bacim sen emzirirken kilon gider zaten doktor yaranin iyilesmesi icin bir krem veriyor gunde 3 kere onu duzenli kullan ve bol su ic
_merve_ky Tupbebekile su içme konusu bende problemli bayağı midemi çok bulandiriyor. Hamile kalmadan önce de çok icemiyordum hamileykende çok icemiyorum daha hassas oldu midem ama yapmam lazım tabi
Busrazkn37 Tupbebekile benim doktorumda hemen kullan demişti siz nasıl kesin kullanma diye konuşabiliyosunuz ?
mervehamiatalay Tupbebekile çok iyi bir doktorum var ikinci doğumum olacak bu ve sezeryan doğum yaptım bir hafta sonra takabilirsin dedi iyiki de takmışım hiçbir sorun yaşamadığım gibi çok çabuk da toparladım.
Tupbebekile Ecoli28 hemen tak diiyorsa anarmol bir durum zaten istesende takamayacaksin dikis agrisindan oturup kalkmak bile iskence gelecek degil korse ile umarim hemencecik toplariz
[silindi] Tupbebekile bir arkadasim daha 3 gün önce dogum yapti, dikis yok lazerle kapatildi acikligi, sarkmamasi icin aksine daha da iyi tutabilsin diye korse kullanabilirsin demis doktoru. Korsedeki temel unsur dikis ise eger.
[silindi] _merve_ky yani dikis atilmadi dikisi yok lazerle kapatildi. Artik guatr ameliyatlari bile ameliyat yarasini lazerle kapatiyor ip kullanilmiyor dikis cok eski taktik valla bilmiyorum daha mi iyi ama dikis izi/ipi diye bir sey yok en azindan
Sehersudi [silindi] bende de dikiş yok ama iz var o ne acaba. Acaba ters dikiş mi bu anlamadım baya iz kaldı. Kesik izi. Bide benim beyaz olmadı mor kaldı. Herkes de gördüm beyazlaşmış belli bile olmuyor
[silindi] Sehersudi lazer dikis iste iz kalmasin diye cogu ameliyatta tercih ediliyor internetten arastirabilirsiniz