Duygu9327 Kızlar 2 gün sonra 37 hafta olacağım sizce ağda yaptırmam da sakınca olur mu ? Zaten lazere gittiğimm çok tüylerim kalmamıştı . Arada çıkan bir iki tüy için gideyim diyorum , siz kaçıncı haftanızda yaptırdınız ? 🤗
Haticekaya1808 Duygu9327 ben 38 de sezeryan olacağım şuan 36+3 doğuma girmeden iki gün önce yada bir gün önce gitmeyi düşünüyorum lazere gittiğim için benimde seyrek
aynenkezoaynen Duygu9327 lazere gittiyseniz ağdaya gitmeyin derim tüm paranız boşa gider Kıllar tekrar kalınlaşır başa dönersiniz size kısaltma yapmanızı öneririm🥰
Serapmehmet_19 Duygu9327 canım ben 38.haftada gitmiştim içime doğdu sanki n eolur ne olmaz diye gittim o hafta doğumum oldu😁
Dlr48 Bencede agda yaptırrsanız tekrar kokleri beslenerek kalın cıkar zaten zayıf ve ınceyse kısaltın yada bı tanıdıgınızdan jıletle almasını ısteyın agda yerine
Newmom16 Ağdayı önermeyen doktorlar da var kızlar iyi araştırın bence bu konuyu ben kendi doktoruma sordum ağda hızlı çekildiği için orada damarlar çok birini patlatabilirler tüy dökücü kullan demişti bilginiz olsun 🌸