Buketkara gönlümden herhangi birsey gecmiyor yani doktora cinsiyeti sormak bile aklıma gelmemişti sağlığını sormaktan ilk gebeligim ve eminim erkek te kız da bambaşka bir duygudur o yüzden şimdiden herhangi bir sıfat takmiyorum bebeğim diye seviyorum erkek te çıksa kızda çıksa çok mutlu olurum ne bir gram az ne bir gram fazla ikiside aynı şey benim için sadece öğrenmek istiyorum biran önce o bana Allahın en güzel emaneti hiç kız yada erkek olmuş diye üzülür muyum sağlıklı ya dünyalar benim şuan 🤗