annelikheyecanim Kızlar diğer bebek arabalarına göre daha uygun ve yorumları da güzel ama sizlere de sormak istedim kullananınız var mı varsa memnun kaldınız mı artıları ve eksileri nelerdir yardımcı olur fikir veririrseniz sevinirim 🌺