Merhaba anneler güzel hamişler, lütfen dualarınıza ihtiyacım var ,yarın ilk kontrolüm olacak inşallah, çok heyecanlıyım, iki düşükten sonra inşallah herşey yolundadır kalp atışı inşallah dinleriz, nasıl bir sevinç anlatamam Allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah dualarınızı eksik etmeyin ne olur,hesaplarım doğru ise yarın 6+6 haftamdayım zor sabrettim bu zamana kadar ,zaman geçmez artık bana saat 15 e kadar 😍🤲