Canlar selam. 34. Haftamizdayiz dun aksam gece yarisina kadar bebegin dolabinin temizligi ve yerlestirilmesiyle ugrastim ve evet beklenen son sabaha kadar uyuyamadım yorgunluktan ve ağrıdan donup durdum. Ama bugun tum gun normalde cok hareketli olan bebegim cok nadir hareket etti 3 4 saatte bir ve hareketleri gucsuzdu. Suan da ara sira sancim girip çıkıyor sizce fazla yoruldugumdan midir normal midir? Ama neden bebisimin hareketleri yavaslasin ve azalsin ki