Kızlar şimdi geldim hastaneden 12 de geri gidicem açılmam arttıysa sezeryan olucak eğer bebek dönmezse şuan hala makat gelişi dönme ihtimali varmı hala sancılarım oldukça yada suni verseler döner mi sancılarım da var şuan nts dede çıktı sezeryan olmaktan çok korkuyorum