Ehba Hanımlar benım bulantılarım iyce azaldı hiç YÖK denecek kadar ama bugun kasıklarımda agrı var kramp gibi normal mi acaba siz ne durumdasınız 🤔??
OyaDrdnc Ehba bende 10 haftalığım hiç bulantım olmadı hep korktum ama dr normal dedi dert etme kasık ağrııhep var
Zamanlagelen Ehba bende 9+6 benimde bi sabah bi aksam bulantim oluyor ya da et tavuk vs dusundugumde onun disinda bulanti bende de pek kalmadi dediginiz gbi istahimda normale donuyor olagan seyler herhalde bunlar..
Ehba OyaDrdnc bende kaşık agrısı ara sıra oluyordu bugun otururken falan daha çok hissetmeye başladım sanki bulantım vardı ama yok denecek kadar azaldı ve iştahım acıldı yemek konusunda sen nasılsın canım
OyaDrdnc Ehba ilk başlarda yemek yiyemedim içim hiç istemedi tiksinmedim ama sonra yemeye başladım şuan 11 haftalık olduk yemekten göbeğim geriliyo çok kilo alıcam galiba😎
Ehba Zamanlagelen galiba canım birbirimizden bilgi ve desten alalım istedim benimde bugun kaşık ağrılarım var rahim genişliyor galiba yada kuzucuk büyüyor
Zamanlagelen Ehba dogrudur bende de ara ara kasik agirisi oluyor ama hamilelige dair pek birsey hissetmiyorum o yuzden insanin tuhafina gidiyor 🙂
Minikinannesi Zamanlagelen Insallah normaldir. Cunku 1 gun icinde kasik agrim basladi allahim yardimcimiz olsun tesekkur ederim.
Ehba Hanımlar bende sırt ağrısına oluyor hepimizde ayni şikayetler olduğuna göte normal seyler galiba bunlar ama benim düşük riskim oldugu için herşeyden çok korkuyorum
Ehba OyaDrdnc bizde pazartesi 11 haftalık olacağız canım aynen bende normalde iki öğün arada atıştırmalılar yetiyordu ama şimdi öylen yemeği yemeyim elim ayağım titriyor
Charlotte Benimde bu ara baş dönmem başladı bi anda yer kayıyor altımdan sanki😞 tansiyonum düşüyor anlıyorum
OyaDrdnc Vallaha herşeyi yiyorum kiloyu sorun yapmıcam aç durmaktan iyidir ye gitsin ihtiyacımız olmazsa yeme isteğimiz olmaz zaten