efelinamoms normalde 40 haftaya kadar kalsa daha iyi ya bebek için erkenden kastı o sanırım. Ben ve eşim kilo bakımdan zayıf değiliz ailelerimiz de öyle doktor haftasına göre 3 hafta geride dediği için öyle bir korkum oldu ama sağlıkla doğsun ben başka bir şey istemiyorum sonrasında beslenmesine dikkat eder kilo aldırırım inşallah