Alpisinannesii Kızlar çamaşır makinesinde en çok hangi programı ve hangi deterjanı kullanıyorsunuz ? Lekeler çıkmıyor sinir oluyorum 😒
Nskyhn Alpisinannesii Omo active fresh beyazlar için olanı hem beyazlara renklilere nevresimlere kullanıyorum. Beyazlar 60 derece 3 saat. Diğerleri 40 derece. Siyahlar için perwoll 40 derece yetiyor. Hiç leke çıkmadığını görmedim. Yumuşatıcı da yumos mavi mis gibi kokuyor