Cerenn_35 Fitil ve iğneyi aksatma gerisi Allah’a kalmış. Tüp bebek annesiyim. İlkini 6+1 de kanama boşalması oldu kalp atışı zayıftı 10 gün az çok lekelendi bir sabah ağrıyla uyandım o gün kürtaja girdim kalp atışı durduğu için.
İkinci de yine 6+1 de lekelenme başladı şükür kalp atışı iyiydi. Bende progestan fitil, günlük iğne, haftalık serum, günlük göbekten 2 iğne ve hap kullaniyordum. Şuan beşiğini sallıyorum 3 ay 10 günlük. Yani amacım moralinizi bozmak değil sadece nasipse size tutunacaktir inşallah kesilir bir an önce lekelenmeniz aşırı stresli bir durum yine de içinizi ferah tutmaya çalışın