Denizyldzm benim kızım çok hasass bir tene sahip pişik olunca tek kızarıklık olmuyor yani nasıl desem sanki sıcak su dökülmüşte yanmış gibi oluyor ve kanıyor 2,5 yaşında hala aynı nekadar krem kullandıysam fayda etmedi cildiye özel krem yaptırdı verdi oda işe yaramadı en son öneri ile SUDOCREM kullandım ve gerçekten mükemmel faydasını gördüm bir kere sürüyorum hiç bir izi bile kalmıyor tavsiye ederim