Twinmama46 Arkadaşlar elektrikli pompa almayı düşünüyorum ama kararsızım ikiz bebeklerimiz için alsammı almasam mı die düşündüm bide tekli mi alınmalı çiftlimi acaba🤦♀️
kuzeymomsss Twinmama46 kesinlikle elektrikli alın, ben manuel aldım çok zorlandım. Elektrikli ile çok kolay, bebeğim 2 gün yoğun bakımda kaldı hep süt götürmem gerekti manuelle asla yapamadım elektrikle çok daha kolay oldu
Saaki Twinmama46 elektrikli almanızı tavsiye ederim süt az gelince elektirikliyle bile uzun sürüyor sağım işlemi manuel ile bütün günü alır heralde
Deletedmom2265 Twinmama46 Kardeşim manuel almıştı bebeği gününde doğmasına rağmen crpsi yüksek çıktı 1 hafta kuvezde kaldı we baby elektrikli pompa aldık hem sütü arttı hemde manuel gibi yorucu olmadı kolumuz koptu süt çıkacak 🥶 nasipse temmuzda doğuracağım direkt elektrikli 👍
Twinmama46 kuzeymomsss ilk başta ben de manuel düşünmüştüm zor olacağını anladım açıkçası çok pahalı ama elektrikli almak istiyorum 😮💨