Ruveyda_baskapan Hanımlar ya 25+3 teyim. Vajinamda sızlama var, biraz fazla yürüdüm şu sıralar alışveriş nedeniyle ondan mıdır sizce? Yada olur mu böyle normal mi?
hunilimom Ruveyda_baskapan benim de var hatta bende yeni post açtım arkadaşlar magnezyum kullanıyormuş rahim ve bebek buyudugu için oluyor yorulunca benim de çok ağrıyor belim kasıklarım felan
Haticenurozturk Ruveyda_baskapan bendede var maalesef yürüdükce sızlıyor bugün doktoruma sordum gayet normal olduğunu söyledi 🙄 ama çok sızlıyor batıyor gibi rahim büyüdüğü için ve bebek baskı yaptığı için olurmuş
btlbsr Ruveyda_baskapan 30.haftadayım sızlamalarım 20li haftalara göre arttı sanırım hafta büyüdükçe bebeğin ve rahmin şeklinden dolayı vücut kendisini doğuma hazırlıyor buda ister istemez ağrıya sebep oluyor.(doktorum normal olduğunu söylemişti) Ben magnezyumu düzenli kullanıyorum bide ayağımı hafif yukarı kaldırıp biraz açık tutarak yatarsam baya rahatlıyor
nur-0606 Haticenurozturk kac haftalıkken yasamistiniz acaba ben suan 23.haftadayim vajinada sızlama oluyor korkuyorum acikcasi
Onikimart Ruveyda_baskapan Bende de aynı durum var 24 haftalığım ben de endişelenmiştim şu an rahatladım normal olduğunu okuyunca 🙈 bebeklerimize sağ salim kavuşmak nasip olsun 🙏
Haticenurozturk nur-0606 doktorunuza sorabilirsiniz ama ben sordum da normaldir dedi bebek baskı yapıyormuş rahme ben doğum yaptım gayet sağlıklı doğdu bebeğim
berfin_21 Ruveyda_baskapan ayyy 22 haftalık olucam benimde bu gün sabahtandır ağrım vardı anneme sordum bebek büyüdüğü içinmiş
nur-0606 Ruveyda_baskapan sizlamalar normaldir o zaman bebek büyüdüğü icin demi cnm bizde 23.haftadayiz