Çok şükür yarın 35 haftalık oluyoruz 1 cm açıklıkla 29. Haftalardan bu yana geldim sanki hiç gelmicekmiş gibiydim her an doğuracak gibi rahim ağzı kısalığım vardı agrıları dikkate alıp gitmedim normal diye kasık agrılarını açılma başlamış ciğer geliştirici vuruldum yattım çok şükür bu zamanlara geldim dicegim o ki normal diyenlere kulak asmayın elbetteki hepimiz böyle olacağız diye bi durum yok ama şikayetlerinizi mutlaka doktora gösterin tek doktorlar kalmayın ben kendi özeldeki doktoruma hep söylerdim kasık agrım oluyor diye bana hep normal derdi devlete agrıyla gittim adet sancısı gibi alttan baktılar 27 mm olmuş açılmam olmuş hep kasılıyordu karnım taş gibi oluyordu meğersem bunlar açılma yapmış bende dikkat edin hepimiz inşAllah sağ saglim kucağımıza alalım evlatlarımızı