Kızlar merhaba. Geçen arkadaşım dedi ki bebeklerin kalp atışı 140altındaysa erkek 140 üstündeyse kız oluyormuş.
Ben de bunun anlık olarak değişebileceğini düşünüyorum pek inandırıcı bulmadım.
Bebeğimin cinsiyeti belli değil bilmiyorum oğlumun da hiç kalp atış hızı yazan bi ultrason görüntüsü yok ya da ben bulamadım.
Sizlerde tutan var mı bu olay