22+3 haftalık hamileyim bebeğimin sağ böbreğinde 12*11 mm kist gözüküyor böbrek fonksiyonunu göremiyoruz diyorlar net olarak bende ilk defa duyduğum şeyler yaşıyorum anne karnında müdahale edebiliriz dendi yarın fetal MR çekilecek eğer böbrek sağlamsa stent takılacakmış benim karnımdayken bebeğe cerrahi müdahale ile böyle bişey duydunuz mu hiç