ElifPeker06 Sezya ay benim oğlanın kafa büyüktü dikislerim biraz yoruyor genel olarak şükür iyim kuzum sen
Sezya ElifPeker06 benimde dikiş çok ya. Bugün baya ağrım oluyor. Ya iyileşiyor yada zorlamaktan sızlıyor. Anlamadım.