newbabyno2 Hamılelık belirtileri ne zman başlar? İlişki yasıyoruz bir kaç gündür, hamıle kalma şansının orta ve yuksek oldugu günlerdeyiz ve bel ve kasık ağrım var siz o günlerde belirti yasamıs mıydınız yoksa psikolojık mi🤭
Deletedmom83940 newbabyno2 regl gününüze yakın daha fazla olur belirtiler öncesi sadece psikolojik bence
Deniz_20 newbabyno2 hiç bir belirtim yoktu 1 sene olmadı evlilik yıldönümüzdü belki vardır diye yaptım çıktı.
Atak66 newbabyno2 Belirti diye Bir şey yok. Ben de belirti olarak ÂDET GECİKMESİ oldu herkeste olduğu gibi
Serdem39 newbabyno2 gününüzü en iyi ovulasyon testiyle öğrenebilirsiniz bence bu ay olmazsa bi sonrakinde muhakkak deneyin ve gününüzü tam olarak öğrenmiş olursunuz ayrıca yumurtlama olduğu andada kasıkta batma olacaktır dikkat edin hafiflediği anda çatlama olmuş denektir
Deletedmom83940 newbabyno2 regl günüme kadar hiç bir belirti yaşamadım ne yerleşme kanaması ne başka bir şey sadece bir hafta kala büyük bi temizlik yapmıştım bir de ağır griptim o gün çok belim ağrıdı ama ben regl olacağım diye önemsemedim regl günüm geçince de test yaptım pozitifti
irem-1999-54 newbabyno2 ben daha 6+5 gunluk hamileyim ogrenmeden 10 gun once goguslerimde sislik agrilar başladi kasiklarimda cok sancı vardı adetim gecince dahada sıklastı
newbabyno2 Atak66 gögüs agrısı oluyor cogunlukta ve kasık agrısı herkeste farklılık gosterebılıyor demekki
newbabyno2 Serdem39 bu telefondakı programda yuksek yazan gunlerı degerlendırsekte aynı sery oluyor mu peki
Black00 newbabyno2 reglden 1 2 gün önce kasık ağrım oldu normalde regl günü ağrım olurdu başka da bi belirti yaşamadım🌼
Serdem39 Pepapp uygulamasını kullandım oradaki günümle yumurtalığın çatladığı gün aynı değildi ayın 7 sinde çatlama gösterirken 4 de yumurtalığım çatlamıştı ama siz tabi yinede deneyim belki o günlere denk gelir