Minikamm ben 3+4 de gittim boş Rahime bakıp döndüm zjndndm 5 de keseyi, 6 da bebeği ve kalp atışını görmüştüm. 3+4 de betam 229 du ona göre ayarlayabilirsin kendini 🙏 folik asite başlamalısın bu arada eczaneden direk kendin de alabilirsin yazdırmana gerek yok 🙏