_Hill_ mucizeeem03 bende 5ay ovitrel oldum hatta beşinciti bugün oldum akıntının olması normalmiş sürecin iyi geçtiğinin göstergesiymiş doktorum öyle demişti
YBusraS Akıntı bende oldu aşılama öncesi vurulmuşum iğneyi ama normal demişti doktorum yumurtlama olduğunu gösterir tedavinin işe yaradığını gösterir demişti