Kızlar 26 haftalık olduk, iki üç gecedir reflü, mide yanması, bel ağrısı yüzünden uyuyamıyorum..sabaha kadar dön dur, kalkıp oturuyorum artık uykusuzluktan oturur pozisyonda uyudum 😥 ikinci trimester gerçekten bir balayı dönemiymiş..hiç hamile olduğumun farkında bile değildim..sizde durumlar nasıl? Kaçıncı haftada başladı şikayetleriniz?