ElanurEflin_23 Merhabalar kizlar afedersiniz ama büyük abdest ishal şeklinde ve rengi yeşil çok değişik hâl almaya başladı bu normal mi aynı şeyi yaşayan varmı
Sevgikara ElanurEflin_23 bendede öyleydi rengi öyle digil tabide muz yedim geçer diye ama onu yiyincede daha henüz yapmadım 2 gün oldu inşallah duzelmiştir
Keziban32- Bende İsal vardı bebeğim o sürede kilo almadi iki hafta boyunca sürekli olmasa da İsal oldum doktora gittiğimde bebeğim kılo almamisti