Gnc27 Merhabalar , 10 gün önce spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım ,vücudumda çok fazla uyuşma karıncalanma oldu bugün..acaba 10 gün sonra böyle bir etki hissedilebilir mi ? Yaşayan var mı bu durumu ?