Devaaaa lierac ve bio oil kullanıyorum 14. Hafta gibi kullanmaya başladım, ancak herhangi bir çatlak oluşumu olmadı, 28. Hafta çok geç kalmış ama belki faydası olur, kesinlikle kullanmanın faydası olacaktır, çatlak oluşsa dahi sonra vücudun kendini toplama aşamasında da kullanılan ürünler ile toparlama olacaktır, ilk gebeliğim olduğu için ben kullanıyorum, 32. Haftadayım, 15 kilo kadar aldım, daha da 2 ay var o yüzden çatlak dahi oluşsa kullanmaya devam eceğim inşallah, bazen birini bazen diğerini kullandım üstelik bazı günler sürmedim hiç birşey, bazen 2 gün bile sürmediğim günler oldu, ama 8 ve 9 da günlük sürmek gerek diye düşünüyorum, ayrıca su çok önemliymiş pek su içemiyorum :(