Kızlar kızım 1 ay öncesine kadar 1-2 hafta önden gidiyordu 15 gün önce kontrole gittiğimde tam günüyle uyumluydu. Bugün kontrole gittim 10 gün geride🥺 36+4teyiz 2500 kg 34+3le falan uyumluymuş, 10 gün sonra tekrar kontrole çağırdı eğer kilo olmazsa gelişme olmazsa alırız tarzında konuştu moraller sıfıra düştü tabi benim, üstüne kan tahlili verdim hepatit b değeri negatif çıkmış 40 küsür bi değer yazıyor açıklamadada normal dışı yazıyor. Ay valla kafayı yiyeceğim, başına gelen var mı😢