Kızlar benim oksaparı 4 haftalık gebeyken raporlu vermedi bende paralı aldım her kutusuna 410 TL ödedim sonra rapor çıkınca aldığım iğne paralarını bana geri verdiler ama benim sorum şu şimdide rapor günüm dolmadan ilaçlarım bitiyor aile hekimine yazdırıp 3 kutudan fazla alabilir miyim onu sormak istiyorum