mn2558 Yarın çatı muayenesi olacağım çok utanarak yazıyorum bikini bölgemde böyle kırmızı döküntüler var onlar için ne yapabilirim
Deletedmom_5 mn2558 doktorunuzun onları görmesi daha iyi özellikle bunu belirtin belkide normal doğuma engel siğil enfeksiyon vs falandir
Hediyemm mn2558 canm utansanda sıkilsanda mecbur acacan doktora ebeye o yüzden kasma hiç oluruna bırak çatıda kendini sıkma hissetmezin bile
Esmk mn2558 bebeğine yaklaştığın bi afım olarak düşün canım yüzdün yüzdğn kuyruğuna geldin artık.. sen gözlerini kapat bebeğini düşün hissetmezsin bile. Bir de doktora o kırmızıları göster önemli olabilir
Ecekadir mn2558 bende ağdaya gidip bugun çatı muanesi oldum ve bende basur cıktıgı için sezaryan olcam
mn2558 Deletedmom_5 bundan önce öyle bir sorunum sıkıntım yoktu son aylar olduğu için jilet ile aldım ondan mı oldu diyorum acaba
Bsrbsrrr mn2558 tahriş olmuş Olabilir duş sırasında sabunlayıp da jiletleyin kuru kuru almakta döküntü yapıyor ama doktorunuza da sorun tabi ne olur ne olmaz
mericeynnnn mn2558 jiletle alinca bende de sivilce cikmaya basladi bsy olmaz ama yinede soyle doktoruna .zaten ustune bez ortuyorlar altan muayene ederken bakmiyor oraya
Ecekadir mn2558 bacaklarımı açmamla kalkmam bir oldu inan korkulcak bişey yok tabiki hissediyosun ama cocugu nasıl yaptık iki parmaktan bişey olmaz 37 haftaya girdim yeni normel dogum yapcaktım olmadı
Ecemferhatoglu mn2558 ben bugün oldum ve sıfır acı hic korkma , doktorumda söyledi kalçanı sıkma hic hissetmezsin bile dedi cok kolay geçti. Baska bir seyi kafaya takma doktor zaten cok pratiktir eminim on saniye de biticektirn☺️