Nagihannnn0606 bir ara benim de fazla olma sınırına yakın çıktı, bebek de iri olunca doktor risk almamak için sırf perinatolojiye yönlendirdi. Şekerim çıkmadığı için perinatolojide sıkıntı yok, sadece karbonhidrat ve şekerli gıdaları azalt, yemene dikkat et normale doner dedi. Şu an normal mesela, ara ara bu şekilde artışlar olabiliyor sanırım yediğimiz şeylerden de kaynaklı