Zyinat yok kuzum için rahat olsun bebekler 3-4. Aydan itibaren anneden beslenmeye başlıyor yani senin şuan hicbirsey yemen veya yememen bebeği etkilemiyor bebek senin depolarında besleniyor kanından yani hiç korkma senin gibi ağır geçiren çok var acillerde serumlarla kendine gelmeye çalışanlar geçecek elbet bol bol evini havalandir canım bu sana bağlı belki Bi kaç haftaya geçer belki 4-5 ay sürer benim 6. Haftada vardı ama senin gibi değil mide bulantısı koku hassasiyeti az birsey vardi şuan 12 haftalik olduk geçti bir ay sürdü sadece tiksindiğim bir kaç şey var onları hala yiyemiyorum sende dua et en kısa zamanda geçecek inşallah ama doktoruna prilamin fayda etmediğini söyledi daha etkili ilaç var onu verir dediğim gibi korkma bebek kanından besleniyor sen yemezsen sadece yorgun düşersin kusarsan kendin bitkin olursun bebek etkilenmez