Ben ümraniye atlas hastanesine gidiyorum orda sümeyra okur salman hanıma gidiyorum ve cidden kadın çok iyi güler yüzlü güzel güzel anlatıyor herşeyi benim ablam da o hastane de doğurdu daha yeni orayı tavsiye ediyorum eğer oraya gitme imkanınız varsa 😊