3babymom Nur234 olabilr canm kendi kendine düşüyor hiç karışma benim iki çocuğumdan birinin 10 gün diğerinin 15. Gününde düştü dr goturmustuk sorun yok her bebek farklidir dedi erken geç sorun değil elbet düşecek dedi
Msl22 Nur234 Merhaba canim ben doğum yapmadim daha arkadaşıma doktor ilac vermis gobek bagi icin o ilactan sonra dustu 3 icinde onunfa bir hafta falan dusmemisti ilactan sonra düştü
Fkug Nur234 bir haftalıkken düştü ama asla bezin içine almamak lazım kuru tutmanız daha cabuk düşmesini saglar