nilmur0 Arkadaşlar çevrem de hep özele gidip hep bir mecburiyetten sezaryene alınan arkadaşlarım mevcut ancak devlete giden az ve çoğu normal doğum. Sitede ki durumu merak ettim?
Ceycey22 nilmur0 bebeğiniz nasıl gelmek istiyorsa bnece öyle yapın ☺️ Devlet mi özel mi derseniz de bu çok kişisel bi soru ama ben iyi bir çocuk doktorunun da doğumumda bulunmasını istediğim için özel tercih edeceğim