hillal- bende yaşadım 16. Haftada teşhis koyuldu kanamam oldu baya 1 hafta boyunca doktorum ayakta bile gezme dedi 1.5 ay boyunca full yattım ne yemek ne çamaşır ne bulaşıkla uğraştım doktorum yukarı çıkmaz dedi ama şuan 24. Haftadayım ve durum düzelmiş çok şükür haftanız erken rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor dikkat edip sabretmeniz lazım