dygaydgn Bugün randevum vardı doktor kalpte parlaklık gördü 35 haftalık gebeyim sizce daha önce ikili-üçlü hiçbir taramayı yaptırmadım ama şimdiye kadar hiçbirşey söylenmedi perinatolojiyede muayene oldum bişey söylemedi bunun hakkında sizce ne demek
ruya-11 dygaydgn her bebekte anne karnında oluyor sonradan kayboluyor diye biliyorum doktorum öyle söylemişti çok ciddiye almıyorlar kalpte görülen parlaklığı
dygaydgn ruya-11 bencede ciddiye alınacak bişey olsa perinatoloji uzmanı söylerdi sanırım herşeye hazırlıklı olmak için down bebek riski taşıyormuş ama tek başına yeterli değilmiş tabi böyle olması
ruya-11 dygaydgn kalpteki parlaklık tek başına yeterli değil yanında herhangi birşey daha görmesi lazım benim kızımın ikili testi normaldi mesela kalpte parlaklık her bebekte olduğu gibi vardı ama ayakları içe dönüktü ondan dolayı risk yükselmişti nipty testi yaptırdım çok şükür birşey çıkmadı şuan sağlıklı