Zuleyhakazan 2melekannesi1 bendede var canım o kasıklarıma ağrı giriyor sırtımdaki agridan duramıyorum
Nehirimmmmm 2melekannesi1 ayyy bende de var 36+5 oldum bugün çok kötüydüm aşırı baskı yapıyor yürüyemedim yaa bugün 🥺🥺 acaba doğum yakın mıdır artık
_neslihan_ 2melekannesi1 ben 36+ 0 bugün sabahtan beri bel makat ağrıdı vajinada balı şikayetiyle gittim sancım vardı ve 2 cm açılmama olmuş ama bebek makat pozisyonunda 4 saat sonra tekrar gittim 3 cm olmuş sabah gidicem tekarar belki sancılarla döner diyorlar ama bakalım
Busradzn 37+2 35 den berı cekıyorm bas asagı pozisyonda baskı yaptıkca ıcım gıdıyor yarın dogumum var hayrlısıyla🤲🏻
Miracinannesi_52 2melekannesi1 benimde 36. Haftada başladı o baskılar doktorun bebeğin kafasının vajinaya baskı yaptığını söyledi alttan muayene ettiğinde o yüzden çatı ağrısı oluyormuş