Onlyyou OzlmSlck yaşınız kaç öneriyorlar evet çünkü yaş ileri olduğu için oran Yüksel çıkıyor bende de öyleydi yaptırmadım
Unlukacar OzlmSlck yaptırdım canım ilk 2 Li yaptırdım yaşımdan dolayı riskli çıktı sonra doktorum fetal önerdi istersen için rahat etsin dedi çok şükür temiz çıktı
Skdinc OzlmSlck ikilide orta risk çıkmıştı araştırıp yaptırdık içimiz rahat etti imkanınız varsa yaptırmanızı tavsiye ederim. :)
minikturtam1 Gizemsgumgum tüp bebekte risk dahami fazla oluyor ? Bende tüp bebekle hamileyim. Sadece 2 li testi yaptirip 3′lu ve 4 lu testleri yaptirmayi düsünmüyorum.
Unlukacar Annecikler 35 yaşındayım canım belirli bi yaş skalası olduğu için sistem direk riskli görüyor canım
Melekgeliyor Benim de ikili testim cok yüksek riskli çıktı , hormonum düşüktü fetal DNA yaptırdık temiz çıktı çok şükür 🙏
ecebalci1204 Riskiniz kaç çıktı benim de ikili tarama testi sonucum bugün geldi yüksek riskli çıktı Serenity test önerdi doktorum Fetal Dna ile aynı sanırım bende yaptırmayı düşünüyorum
vesilece OzlmSlck bende yaptırdım canım 37 yaşında ilk gebeliğim diye 🙈 4 bin ödedik ama sağlık olsun her şey temiz çıktı 🧿 hatta bacak arasıyla uğraşmadan, cinsiyetimizide o testle öğrenmiştik
Mysaa OzlmSlck diğer testlerin oranı dusuk oldugu için artık genel olarak bu testi öneriyolar bende yaptırdım kafam rahat
ecebalci1204 Annecikler hayır yani raporumda öyle bişey yazmıyor 30 yaşındayım ama sanırım yaştan dolayı değil